Eerste dag stage - Reisverslag uit Montréal, Canada van meespenstage - WaarBenJij.nu Eerste dag stage - Reisverslag uit Montréal, Canada van meespenstage - WaarBenJij.nu

Eerste dag stage

Door: Mees Pen

Blijf op de hoogte en volg

17 April 2018 | Canada, Montréal

Ter informatie: Ik loop stage bij een bedrijf genaamd Cadillac Fairview. Dit bedrijf is een projectontwikkelaar: ze gaan over de bouw van projecten zoals winkelcentra, appartementen, kantoorgebouwen, etc. Ik loop stage bij de neef van mijn vader, hij is een vice-president bij Cadillac Fairview. Hij zal mij de komende week meenemen in zijn leven op kantoor en rondom.

De eerste dag van mijn stage was meteen een drukke dag met veel nieuwe informatie, maar het was tegelijkertijd zeer interessant. Om half 8 stapten we de deur uit om naar kantoor te vertrekken. Op kantoor aangekomen was het eerst even kennismaken en een rondje lopen, maar daarna hadden we meteen een "Conference call". In dit gesprek ging het over de gang van zaken binnen het bedrijf en het programma voor de komende weken: redelijk goed te volgen. Daarna heb ik zelfstandig mezelf ingelezen over wat projecten van het bedrijf en bepaalde taken voor Jeroen (in dit geval degene waar ik stage loop) gedaan. In de middag moesten we naar 2 meetings. De eerste was op eigen kantoor; een bespreking over verschillende projecten waar ze mee bezig zijn. De tweede afspraak was met adviseur van het bedrijf over een nieuw project waar Cadillac Fairview aan werkt. Dit project gaat over de uitbreiding rondom een winkelcentrum: Cadillac Fairview wil hier appartementen, kantoorgebouwen en een aanta nieuwe restaurants bouwen. Al met al was deze eerste dag stage erg druk maar het heeft mij ook meteen een goede indruk van het bedrijfsleven gegeven!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Montréal

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 April 2018

Vierde dag stage

18 April 2018

Stage dag 2 en 3

17 April 2018

Eerste dag stage

Actief sinds 13 April 2018
Verslag gelezen: 59
Totaal aantal bezoekers 2183

Voorgaande reizen:

13 April 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: